Форум | Чат |
Вход для пользователей:
Форум » ПРИЛУКИ » Всякая прилукская всячина

Просмотр темы: ' Прилуцький сервіс. Повага до клієнтів ( Чого організації не перезванюють своїм потенційним клієнтам?)'
Просмотров: 33818 | Ответов: 32 | Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 |

Helen (Девушка)
Блукаюча зірка
OFFLINE
Пост №1
Добавлен: 21.07.2009, 23:00

Неодноразово стикалася з таким фактом. Приходиш в якусь організацію (наприклад, турагенство, інтернет-провадйер і т.ін) узнавати за їх послуги. Кажутьь, залиште телефон, ми вам перезвонимо. Уточняєш -вам точно не треба більше звонить. Кажуть, не треба. І всьо... на цьому сервіс припиняється. Ні ответа ні привета....

Вам таке знайоме? Що ви робите - самі телефонуєте чи чекаєте довго і нудно? Як правильно діяти в таких ситуаціях?

ho4u_pizzu (Парень)
Медвед :)
OFFLINE
Пост №2
Добавлен: 21.07.2009, 23:03

о опросс.....а про магазины забыла, это вообще тихий ужас, а про маршрутки на киев...тут можно продолжать до бесконечности......

OLEX (Парень)
З Новим Роком!
OFFLINE
Пост №3
Добавлен: 21.07.2009, 23:05

ho4u_pizzu, маршрутки на киев всегда перезванюють

Helen (Девушка)
Блукаюча зірка
OFFLINE
Пост №4
Добавлен: 21.07.2009, 23:07

ho4u_pizzu, ніякого опитування. Тут більше про те, що чого організації не телефонують своїм потенційним клієнтам - не вважають їх за потенційних?

Приводжу свій приклад. Це було в одному з турагенств нашого міста. ПРийшла, змалювала, що я хочу.. попросила вибрати щось одне з трьох країн. Кажуть, не переживайте, позвонимо.. ДО сих пір. Інша фірма... позвонили не раз.. Разів 5 з новими пропозиціями. Значить, люди зацікавлені в клієнтах.

Ось про що я тту хотіла поговорити - розібрати причину такого неуважного ставлення до клієнтів

Bonya (Девушка)
Боненятко форуму
OFFLINE
Пост №5
Добавлен: 21.07.2009, 23:09

недавно столкнулась с інтернет-магазіном такім....сказали перезвонять на мобільний, як телефон освободиться, я запропонувала сама перезвонить-одговорили....і всьо! Це трубку брала дівчина))))) Коли наступного разу перезвонила-взяв хлопець-ніяких проблем, раза 3 ще перезванював)))

Helen (Девушка)
Блукаюча зірка
OFFLINE
Пост №6
Добавлен: 21.07.2009, 23:13

Я ото думаю.. якщо тобі треба, то 10 разів перезвони чи сходи.. Бо до висококласного сервісу в нашому місті ще далеко.. Мабуть, якщо не звонять, знач у них є більш важливі клієнти і вони не нуждаються у вас :sm60:

ho4u_pizzu (Парень)
Медвед :)
OFFLINE
Пост №7
Добавлен: 21.07.2009, 23:19

OLEX:ho4u_pizzu, маршрутки на киев всегда перезванюють
а сервис заключаеццо не только в перезванивании, наверное лена не правильно сформулировала топик...

-----
Добавлено 21 июля 2009 г., 23:20:01:

Helen:ho4u_pizzu, ніякого опитування. Тут більше про те, що чого організації не телефонують своїм потенційним клієнтам - не вважають їх за потенційних?

Приводжу свій приклад. Це було в одному з турагенств нашого міста. ПРийшла, змалювала, що я хочу.. попросила вибрати щось одне з трьох країн. Кажуть, не переживайте, позвонимо.. ДО сих пір. Інша фірма... позвонили не раз.. Разів 5 з новими пропозиціями. Значить, люди зацікавлені в клієнтах.

Ось про що я тту хотіла поговорити - розібрати причину такого неуважного ставлення до клієнтів
а яка фирма перезвонила? можно в приват шоб не реклама:)

Helen (Девушка)
Блукаюча зірка
OFFLINE
Пост №8
Добавлен: 21.07.2009, 23:22

:а сервис заключаеццо не только в перезванивании, наверное лена не правильно сформулировала топик...

ну да, частково не зовсім правильно сформульовано.. Малося на увазі перш за все перезванювання, бо в цілому сервіс по кожній сфері ми обговорювали у відповідних темах (сервіс маназинів, робота стоматполіклінк і т.д.)

Bonya (Девушка)
Боненятко форуму
OFFLINE
Пост №9
Добавлен: 21.07.2009, 23:23

Helen:Ось про що я тту хотіла поговорити - розібрати причину такого неуважного ставлення до клієнтів

Тоді треба, щоб це пояснив хто-небудь, хто працюе в сфері спілкування з людьми)))) Е у нас такі на форумі?

ho4u_pizzu (Парень)
Медвед :)
OFFLINE
Пост №10
Добавлен: 21.07.2009, 23:39

Bonya:
Цитата Helen:Ось про що я тту хотіла поговорити - розібрати причину такого неуважного ставлення до клієнтів

Тоді треба, щоб це пояснив хто-небудь, хто працюе в сфері спілкування з людьми)))) Е у нас такі на форумі?
я работал продавцом:) но у нас сервис был неплохой, да и с других магов к нам на консультации отправляли! :sm31: :sm31: :sm31:

| Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 |

Добавить сообщение в тему ' Прилуцький сервіс. Повага до клієнтів'
Ваше имя (максимум 15 символов)
Антиспам-код: tSx
: .