Форум | Чат |
Вход для пользователей:
Форум » ПРИЛУКИ » Всякая прилукская всячина

Просмотр темы: ' Прилуцький сервіс. Повага до клієнтів ( Чого організації не перезванюють своїм потенційним клієнтам?)'
Просмотров: 33821 | Ответов: 32 | Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 |

Helen (Девушка)
Блукаюча зірка
OFFLINE
Пост №1
Добавлен: 21.07.2009, 23:00

Неодноразово стикалася з таким фактом. Приходиш в якусь організацію (наприклад, турагенство, інтернет-провадйер і т.ін) узнавати за їх послуги. Кажутьь, залиште телефон, ми вам перезвонимо. Уточняєш -вам точно не треба більше звонить. Кажуть, не треба. І всьо... на цьому сервіс припиняється. Ні ответа ні привета....

Вам таке знайоме? Що ви робите - самі телефонуєте чи чекаєте довго і нудно? Як правильно діяти в таких ситуаціях?

Ula (Неизвестный)

OFFLINE
Пост №31
Добавлен: 15.01.2011, 22:07

OLEX, ні, разом з принтером..
але рівень чорнил в картриджах був різний, коли почала друкувать :sm35:

ho4u_pizzu (Парень)
Медвед :)
OFFLINE
Пост №32
Добавлен: 15.01.2011, 22:46

Bonya:
Helen:OLEX, да то мо телефони одної служби

от іменно...постоянно на один звониш, на другій-десятий отправляють, а вертаешся все-равно на первий :sm34:
Та прилуцкие, и не только маршрутчики - это вообще отдельный разговор...
OLEX:Ula, В картриджах які йдуть в комплекті з принтером зазвичай чорнил і є процентів 30-50. Чи картриджи окремо куплялись?
Картриджи новые показуют всегда 100 (показывают процент заполнения), но по объмам они меньше

OLEX (Парень)
З Новим Роком!
OFFLINE
Пост №33
Добавлен: 15.01.2011, 23:21

Ula, сервіси завжди страдають від чайників, така їхня судьба :)))

| Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 |

Добавить сообщение в тему ' Прилуцький сервіс. Повага до клієнтів'
Ваше имя (максимум 15 символов)
Антиспам-код: kNL
: .