Форум | Чат |
Форум » ПРИЛУКИ
» Всякая прилукская всячина
Просмотр темы: ' Прилуцький сервіс. Повага до клієнтів ( Чого організації не перезванюють своїм потенційним клієнтам?)'
Просмотров: 33821 | Ответов: 32
| Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Helen (Девушка)
Блукаюча зірка
OFFLINE
Пост №1
Добавлен: 21.07.2009, 23:00
Неодноразово стикалася з таким фактом. Приходиш в якусь організацію (наприклад, турагенство, інтернет-провадйер і т.ін) узнавати за їх послуги. Кажутьь, залиште телефон, ми вам перезвонимо. Уточняєш -вам точно не треба більше звонить. Кажуть, не треба. І всьо... на цьому сервіс припиняється. Ні ответа ні привета....
Вам таке знайоме? Що ви робите - самі телефонуєте чи чекаєте довго і нудно? Як правильно діяти в таких ситуаціях?
Ula (Неизвестный)
OFFLINE
Пост №31
Добавлен: 15.01.2011, 22:07
OLEX, ні, разом з принтером..
але рівень чорнил в картриджах був різний, коли почала друкувать :sm35:
ho4u_pizzu (Парень)
Медвед :)
OFFLINE
Пост №32
Добавлен: 15.01.2011, 22:46
Bonya: |
Helen: | OLEX, да то мо телефони одної служби |
от іменно...постоянно на один звониш, на другій-десятий отправляють, а вертаешся все-равно на первий :sm34: |
Та прилуцкие, и не только маршрутчики - это вообще отдельный разговор...
OLEX: | Ula, В картриджах які йдуть в комплекті з принтером зазвичай чорнил і є процентів 30-50. Чи картриджи окремо куплялись? |
Картриджи новые показуют всегда 100 (показывают процент заполнения), но по объмам они меньше
OLEX (Парень)
З Новим Роком!
OFFLINE
Пост №33
Добавлен: 15.01.2011, 23:21
Ula, сервіси завжди страдають від чайників, така їхня судьба :)))
| Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Добавить сообщение в тему ' Прилуцький сервіс. Повага до клієнтів'
:
.