Форум | Чат |
Форум » ПРИЛУКИ
» Всякая прилукская всячина
Просмотр темы: ' Прилуцький сервіс. Повага до клієнтів ( Чого організації не перезванюють своїм потенційним клієнтам?)'
Просмотров: 33819 | Ответов: 32
| Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Helen (Девушка)
Блукаюча зірка
OFFLINE
Пост №1
Добавлен: 21.07.2009, 23:00
Неодноразово стикалася з таким фактом. Приходиш в якусь організацію (наприклад, турагенство, інтернет-провадйер і т.ін) узнавати за їх послуги. Кажутьь, залиште телефон, ми вам перезвонимо. Уточняєш -вам точно не треба більше звонить. Кажуть, не треба. І всьо... на цьому сервіс припиняється. Ні ответа ні привета....
Вам таке знайоме? Що ви робите - самі телефонуєте чи чекаєте довго і нудно? Як правильно діяти в таких ситуаціях?
serennisima (Девушка)
♎
OFFLINE
Пост №11
Добавлен: 21.07.2009, 23:48
пока нічого сказати не можу.. ті небагато магазинів чи наприклад укртелеком з києва щоб активувати стартовий пакет передзванювали.. укртелеком так настойчіво, що випросили в батька мій робочій телефон (бо дома застати важко) і дзвонили ще неділлю після активації))
інет-магазини теж передзванювали на номер вказаний при оформленні заказу
але це все не прилуцькі були, як розібратись)))
Mila (Девушка)
OFFLINE
Пост №12
Добавлен: 22.07.2009, 10:26
...я когда в Киеве работала, дак у нас пару жалоб на продавца со стороны покупателя и все - увольнение...а мне за подбор плохого сотрудника штраф или выговор. А у нас город маленький, вариантов мало, поэтому и менталитет такой: «да куда вы денетесь все равно придете», а раз так, то можно и обращаться, как попало. Лично я неуважительного отношения к себе не терплю и в такие организации (магазины) больше не обращаюсь.
LIZARD (Парень)
Начальник модераторов
OFFLINE
Пост №13
Добавлен: 22.07.2009, 13:24
Helen: | ... на цьому сервіс припиняється. Ні ответа ні привета.... |
Так а шо робить? Просто прекращать ходить, звонить, спiлкуваться з такими хвiрмами. Мало самому, а й попередить знайомих. Хай не портять собi нерви.
В Прилуках такий метод гарний. Думаю, шо не так вже й багато тих провайдеров, турагенств.. А слухи по городу, шо на клиентов плюють, розойдеться дуже бистренько.
Ну можна в книгу жалоб накатать. Як шеф у них в оту книгу заглядуе - дасть нагоняй, премiю (чи зарплату) врiже... опять же як шеф нормальний. Хотя... як таке отношение клерков до клиента, так виникае сумнение - а шо там за шеф? Нащо в рiчцi щука? Да шо б карась не спав! Шеф должен шугать своих роботяг. Отодi изначально вони не посмеють до покупателя повернуться ... ну, этим.
Думаю, шо так. :sm42:
-----
Добавлено 22 июля 2009 г., 13:26:47:
:D Хотя мене лiчно раздражае, як заходиш в магазин, а продавець тобi мiж очи лiзе. Як сльота.
Так шо... як дуже гарно, воно тоже не гарно. :=)
OLEX (Парень)
З Новим Роком!
OFFLINE
Пост №14
Добавлен: 22.07.2009, 13:29
LIZARD,
: | Шеф должен шугать своих роботяг. |
Тут практика така шо шеф платить копійки, і як ще буде шугать, то придеться йому через день шукать нових робітників. Так воно в большей половині кантор в Прилуках і есть - текучка кадров страшна.
Шеф должен уважать своїх робітників, тоді вони будуть лучче і до роботи відноситься, і до клієнтів.
Ну смотря канешно шо за робітник...
LIZARD (Парень)
Начальник модераторов
OFFLINE
Пост №15
Добавлен: 22.07.2009, 13:58
OLEX, :sm42: да ти десь прав... НО!!! Ти прийшов, тобi треба робота. Так? Ти оформився для чого.. кров з шефа пить та народу хамить?
Да, якийсь компромис, роботодатель - роботник, должен буть, но ... як работник буде наплевательски относиться до роботи, так откуда брать гроши на його зарплату? Всi ж клiенти потiкають. :-o
Проблема... :sm42:
crevice (Парень)
♂poREVOmen♂
OFFLINE
Пост №16
Добавлен: 22.07.2009, 16:20
Жду до последнього. А потом коли прихожу так обично їм стає ніяково і вже самі питаються бистрее решить мою проблему. Обично так!
Helen (Девушка)
Блукаюча зірка
OFFLINE
Пост №17
Добавлен: 23.07.2009, 15:46
Bonya: | Цитата Helen:Ось про що я тту хотіла поговорити - розібрати причину такого неуважного ставлення до клієнтів
Тоді треба, щоб це пояснив хто-небудь, хто працюе в сфері спілкування з людьми)))) Е у нас такі на форумі? |
я думаю, що таке ставлення проявляється виходячи з таких чинників:
1) є постійні клієнти, яким вони приділять більше уваги
2) бачать реальну зацікавленість людини
3) роблять висновок по зовнішньому вигляду (якщо людина виглядає так собі, то, можливо, вирішують особливо не париться, бо навряд чи клієнт дійсно зацікавлений в їх послугах...скоріше за все просто цікавиться ради спортивного інтересу)
ho4u_pizzu (Парень)
Медвед :)
OFFLINE
Пост №18
Добавлен: 23.07.2009, 17:34
: | роблять висновок по зовнішньому вигляду (якщо людина виглядає так собі, то, можливо, вирішують особливо не париться, бо навряд чи клієнт дійсно зацікавлений в їх послугах...скоріше за все просто цікавиться ради спортивного інтересу) |
а это вообще бычество и тупость у нас такие клиенты бывали...и на столько скупались....
Vitjaz (Парень)
Бывалый
OFFLINE
Пост №19
Добавлен: 22.10.2009, 16:02
OLEX: | ho4u_pizzu, маршрутки на киев всегда перезванюють |
только маршрутки и перезванивают... всем остальным пофиг!
Whiteman (Парень)
КТУЛХУ
OFFLINE
Пост №20
Добавлен: 17.10.2010, 19:44
Два рази дружина замовляла маршрутку в Київ за слідуючими номерами:
097-299-43-43
0675-06-59-10
095-155-65-45
5-12-91
4-22-49
Диспетчер переплутала часи відправлення і маршрутка поїхала без неї! Ми передзвонили і у відповіть дізнались про себе багато чтого нового і які ми погані і що це наші проблеми!!! :sm34: :-o
| Страницы: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Добавить сообщение в тему ' Прилуцький сервіс. Повага до клієнтів'
:
.