Форум | Чат |
Вход для пользователей:
Форум » ПРИЛУКИ » Полезная информация

Просмотр темы: 'Захист прав споживачів '
Просмотров: 23091 | Ответов: 11 | Страницы: | 1 | 2 |

ho4u_pizzu (Парень)
Медвед :)
OFFLINE
Пост №1
Добавлен: 06.07.2012, 13:55

Кто нить знает телефон организации? а то купили в Крещатике телефон и захотели поменять на другой(не подошел по функциям)....а эти "деятели" не хотят (прилуцкий сервис во всей красе) так вот хочу пожаловаться...

OLEX (Парень)
З Новим Роком!
OFFLINE
Пост №2
Добавлен: 06.07.2012, 16:59



-----
Добавлено 6 июля 2012 г., 17:00:33:

Управління у справах захисту прав споживачів (м. Чернігів),
тел. (0462) 69-95-26; 69-95-25

ho4u_pizzu (Парень)
Медвед :)
OFFLINE
Пост №3
Добавлен: 06.07.2012, 22:37

Дзенькую! написали заяву, в магазине не хотели ее принимать...но потом через пару часов перезвонили......

OLEX (Парень)
З Новим Роком!
OFFLINE
Пост №4
Добавлен: 07.07.2012, 03:59

ho4u_pizzu, на здоровя, но оце жлобочайнічєство (не подошел по функциям) :sm29: Читай до того як купить а не послє того.

laziale (Парень)

OFFLINE
Пост №5
Добавлен: 07.07.2012, 10:08

Йому телефон міг - уже після того як він купив - і кольором не сподобатися, або вагою чи габаритами - і покупець на протязі 2-ох тижнів має повне право повернути телефон назад, а продавець - ЗОБОВ‘ЯЗАНИЙ його прийняти та обміняти на інший, або повернути гроші.

ho4u_pizzu (Парень)
Медвед :)
OFFLINE
Пост №6
Добавлен: 07.07.2012, 13:59

OLEX:ho4u_pizzu, на здоровя, но оце жлобочайнічєство (не подошел по функциям) :sm29: Читай до того як купить а не послє того.

Это не жлобничиство, половина товара в ТП была возвращена по этой формулировке, тем более в маге толком его проверить нельзя! И это право покупателя менять или возвращать даже если цвет не понравиться.....
Был один "покупатель" который телевизоров 10 поменял))) пока не нашел что ему надо...и нормально меняли...


xelen (гость)
Пост №7
Добавлен: 27.09.2012, 14:43

Имеет право на протяжении 14 дней но только в том случае если он им не пользовался!!!

laziale (Парень)

OFFLINE
Пост №8
Добавлен: 24.01.2013, 10:26

Схожа проблема із все тим же "Хрещатиком". Ось тільки телефон хочу повернути не через функції, а по тій причині, що він постйно псується - кожен раз одна й та сама причина. Тричі повертали їм на гарантійний ремонт, вони відвозять кудись його в Київ, в сервісний центр, і кожного разу ця ж поломка виникає знову. Та найцікавіше, що останні 2 рази - відповідно до довідки невідомого мені київського сервісного центру, телефон ніби-то ними ними протестований і повністю справний. А моя мама ось вже понад 2 тижні не може ним користуватись взагалі - на екрані все той же синій фон з написом англійською про те, що якась там "помилка платформи", неможливо його ніяк вимкнути, окрім того, щоб витягти батарею, і навіть після цього кожного вечора він сам вмикається, щоб вибити цю помилку...
Продавець (точніше ФОП) на наші претензії має нахабність заявляти, що він може дати мені всі координати цього сервісного центру, і щоб МИ САМІ добивалися того, щоб нам його нарешті відремонтували (і це при тому, що гарантія ще діє). Як він сказав: "Може, їм набридне, і вони за нього візьмуться". На мою вимогу повернути кошти, тому як телефон має істотній недолік, він реагує дуже цікавим чином: за якість товару несе відповідальність не продавець, а виробник. Мовляв, я тут ні до чого. Подасте в суд - вони з Києва приїдуть. Коли я йому говорю, що мене якийсь там київський сервісний ентр зовсім не цікавить, тому як я з ними не укладав з ними при купівлі телефону жодних правовідносин, вони не фігурують в жодних документах, він починає розповідати якісь там казки про третю сторону і інші нездорові речі (це при тому, що як він сам сказав, що являється юристом :sm34: ). Збираюсь звернутися до нього з письмовою заявою повернути гроші, та відчуваю, що з такою нахабною та недалекою людиною виникне ще не одна проблема...

-----
Сообщение редактировалось 5 раз. Последнее редактирование: laziale (24 2013 , 11:19:59)

Frankinshtain (Парень)
Dj beast
OFFLINE
Пост №9
Добавлен: 24.01.2013, 11:00

laziale,
:казки про третю сторону
він мабуть мав на увазі шо "тіпа" він просто тут ділер :)

laziale (Парень)

OFFLINE
Пост №10
Добавлен: 24.01.2013, 11:26

Frankinshtain:laziale,
:казки про третю сторону
він мабуть мав на увазі шо "тіпа" він просто тут ділер :)


я це розумію, та якщо ж розібратись, то мене його правовідносини з цією стороною жодним чином не мають цікавити. На гарнтійному талоні та чекові строїть лише його печать як ФОП, і ніяких третіх сторін, та і про наявність їх він не в усному не в документальному вираженні нам не повідомляв. Сплативши моїй матері кошти за телефон - він має право звернутися з позовом на цю "третю сторону", щоб вони відшкодували цому збитки за реалізовану неякісну продукцію (якщо, звісно, у нього укладений з ними якийсь договір).



-----
Сообщение редактировалось 4 раз. Последнее редактирование: laziale (24 2013 , 11:35:22)

| Страницы: | 1 | 2 |

Добавить сообщение в тему 'Захист прав споживачів'
Ваше имя (максимум 15 символов)
Антиспам-код: Xg5
: .